تغییر رویکرد غول های فناوری در قبال خرید اختراعات

نمایش 3 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #19012
      hdelbari
      مشارکت کننده

      شرکت های بزرگ و معروف دنیا بالاخص در حوزه ی فناوری اطلاعات، ترجیح می دهند یک استارت آپ نوپا در حال کسب و کار را خریداری کنند تا اختراعات و ایده هایی که توسط ادارات ثبت اختراع، پتنت می شود. در نتیجه از بین بردن قابلیت اختراع پذیری بوسیله افشای کلیات ایده و مخفی نگه داشتن جزییات و اسرار تجاری، بهترین روش برای ورود به دنیای کسب و کار است. نظر شما در این رابطه چیست؟

    • #19019
      نوفن
      مدیرکل

      در مورد این که شرکت های بزرگ ترجیح میدند استارت آپ ها رو بخرند، با شما کاملا موافقم، اما این دلیل نمیشه که همون استارت آپ قبلا برای ثبت اختراعش اقدام نکرده باشه. اگر آمار ثبت اختراعات رو ببینید، متوجه میشید که بزرگ ترین ثبت اختراع کنندگان دنیا همون شرکت های فعال در حوزه فناوری هستند. اما قطعا ریسک موفقیت یک استارت آپ خیلی کمتر از ایده ای است که فقط ثبت شده است. این دلایل اشتیاق برای خریشون است.

    • #19108
      ساسان حسن زاده
      مشارکت کننده

      سلام. من اخیرا یک اختراع بسیار پولساز با پتانسیل بسیار بالا و آمادهء تجاری سازی رو در ایران به ثبت رسوندم و در مرحلهء epct هستم. چنانچه علاقه مندان و متقاضیانی جهت خرید این اختراع وجود دارند لطفا اطلاع رسانی نمایید.
      با سپاس
      ساسان حسن زاده
      تلفن:09123570642
      آدرس پست الکترونیکی: pedram073@yahoo.com

    • #19109
      ساسان حسن زاده
      مشارکت کننده

      ایده یا هر نوآوری که ثبت اختراع شده باشه یا نباشه، ابتدا به ساکن باید پتانسیل لازم هم نه، پتانسیل کامل برای تجاری سازی و پولسازی رو داشته باشه تا برای شرکتهای بزرگ جذاب به نظر بیاد.

نمایش 3 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.