آیفون تصویری که اتفاقات قبل از زدن زنگ را نشان می‌دهد

آیفون تصویری که اتفاقات قبل از زدن زنگ را نشان می‌دهد

آیفون تصویری که اتفاقات قبل از زدن زنگ را نشان می‌دهد 733 403 نوفن حامی البرز

آیفون تصویری که اتفاقات قبل از زدن زنگ را نشان می‌دهد

 

آیفون تصویری که اتفاقات قبل از زدن زنگ را نشان می‌دهد همراه با چند خوشامدگویی جدید، امکان نمایش اتفاقات قبل از فشردن زنگ درب در سری 3 از زنگ یا آیفون تصویری “دوربل”(Doorbell) ساخت شرکت “رینگ”(Ring) فراهم خواهد شد.

شرکت “رینگ”(Ring) که متعلق به شرکت آمازون است، برنامه‌های خود را برای سری جدید آیفون‌های تصویری را اعلام کرده است. سری جدید آیفون تصویری این شرکت موسوم به “سری 3” نوید چند ارتقای قابل توجه را می‌دهد (آیفون تصویری که اتفاقات قبل از زدن زنگ را نشان می‌دهد).

طبق اعلام این شرکت، مدل “پلاس”(Plus) فیلمی از چهار ثانیه قبل از فشردن زنگ را نشان می‌دهد که در نقش دزدگیر نیز ظاهر می‌شود. اگرچه این فیلم به صورت سیاه و سفید خواهد بود، اما می‌تواند برای شناسایی و تشخیص سارقان و غیره مفید باشد.

در حالی که این مفهوم کاملاً جدید نیست، اما این آیفون تصویری ظاهراً اولین دزدگیر دارای باطری است که از این ویژگی بهره می‌برد. این آیفون تصویری به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و شرکت سازنده می‌گوید خیلی زود از این محصول رونمایی می‌کند (آیفون تصویری که اتفاقات قبل از زدن زنگ را نشان می‌دهد).

هر دو مدل پایه و پلاس از یک وسعت دید جدید پشتیبانی می‌کنند که از وقایع 4.5 متری تصویربرداری می‌کند و از شبکه وای‌فای 5 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان تنظیم آنلاین صدای زنگ فراهم است. در کل به نظر می‌رسد این آیفون تصویری، کم نظیر و سودمند است.

پیش‌بینی می‌شود مدل معمولی این آیفون تصویری با قیمت 199 دلار فروخته شود، در حالی که مدل “پلاس” ممکن است 229 دلار قیمت داشته باشد. با این وجود، ممکن است “رینگ” موفقیت کمتری در جلب توجه و ایجاد علاقه در مشتریان داشته باشد، چرا که این قیمت‌ها برای یک آیفون تصویری بالا به نطر می‌رسد.

آیفون تصویری که اتفاقات قبل از زدن زنگ را نشان می‌دهد

از زمان ورود فیلم سری دوم این زنگ‌ها، کارشناسان و منتقدین در مورد مشارکت پلیس و تاثیر آن بر حریم خصوصی ابراز نگرانی کردند. ضمن اینکه به دیگر موارد امنیتی این دستگاه اشاره نشده است.

یک مهندس حوزه فضا موفق شده تلفن همراهی برای خود ابداع کند که به شماره‌گیر چرخشی تلفن‌های قدیمی مجهز است.

یک مهندس حوزه فضا که از تلفن همراه و ابزار جدید متنفر است، تلفن همراهی برای خود ابداع کرده که با شماره‌گیر چرخشی کار می‌کند. این صفحه‌کلید قدیمی، در یک قاب زمرد رنگ جای گرفته و یک آنتن دارد تا سیگنال کافی را تامین کند.

“جاستین هاپت”(Justine Haupt)، ۳۴ سال دارد و سه سال از عمر خود را به ساخت این تلفن همراه منحصر به فرد اختصاص داده است. او اکنون یک کیت به مبلغ ۱۷۰ دلار را به دیگران می‌فروشد تا بتوانند تلفن همراه خود را بسازند اما این کیت‌ها، شماره‌گیر چرخشی را شامل نمی‌شوند زیرا هاپت، شماره‌گیر خود را از یک تلفن قدیمی به دست آورده است.

ارتفاع این تلفن همراه چهار اینچ، پهنای آن سه اینچ و ضخامت آن یک اینچ است و با یک سیم‌کارت شرکت مخابرات آمریکا موسوم به “ای‌تی اند تی” (AT&T) کار می‌کند.

عمر باتری این تلفن همراه، به ۲۴ تا ۳۰ ساعت می‌رسد و شهرت آن باعث شده تا هاپت، کیتی را برای دیگران ارائه دهد تا بتوانند تلفن همراه خود را بسازند.

هاپت گفت: من ابتدا نمی‌خواستم اقدامی برای فروش انجام دهم اما تقاضای مصرانه و ایمیل‌های بسیاری که برای خرید تلفن همراه دریافت کردم، مرا به این کار تشویق کرد. نهایتا یک نفر پیشنهاد داد که حداقل یک کیت بسازم و من نیز به سرعت تجهیزات مورد نیاز را سرهم کردم تا نسخه جدیدی از مداری ارائه دهم که قدرت بیشتری داشته باشد.

وی افزود: من در حال حاضر برای ابداع یک کیت جامع‌تر تلاش می‌کنم که بتواند همه نیازهای کاربر خود را برآورده کند. من در هر هفته، حدود ۳۰ سفارش دارم.

هاپت ادعا می‌کند که به رغم علاقه به فناوری، هرگز تلفن همراه نداشته و یا پیامی با تلفن همراه نفرستاده است. وی در این باره گفت: من در حوزه فناوری کار می‌کنم اما فرهنگ مربوط به تلفن همراه را دوست ندارم. من ابزاری را دوست ندارم که اتصال آن به اینترنت بیش از اندازه است. من ایده تماس گرفتن در هر لحظه را دوست ندارم و نیازی نمی‌بینم که سطح بالایی از دستیابی به اینترنت را داشته باشم. هر زمانی که احساس می‌کنم باید به بررسی موضوعی بپردازم، از رایانه‌ام استفاده می‌کنم. من هرگز با تلفن همراه پیام نداده‌ام و تلفن همراه را به بخشی از زندگی خود تبدیل نکرده‌ام؛ در نتیجه بهانه خوبی برای پیام ندادن دارم.

هاپت فقط یک بار با تلفن همراه مادرش پیام داده است. وی ادامه داد: من یک مهندس هستم و فناوری را دوست دارم اما تلفن همراه، مسیری نیست که می‌خواهم در آن قدم بگذارم.

او به جای استفاده از تلفن همراه، تصمیم گرفت ابزاری را با کمک تخصص حرفه‌ای خود ابداع کند. علاقه هاپت به صفحه کلیدهای چرخشی، الهام‌بخش او در این پروژه بود. هاپت اضافه کرد: صفحه‌کلیدهای چرخشی، تمیز و مرتب هستند و من می‌خواستم آنها را در پروژه خود بگنجانم.

هاپت برای ابداع قاب تلفن همراه، از یک چاپگر سه‌بعدی استفاده کرد و دکمه‌های شماره‌گیری سریع را به آن افزود و سپس توانست به سرعت با همسر و مادر خود تماس بگیرد.

نخستین نمونه این تلفن همراه، بسیار ابتدایی بود و صرفا اثبات یک مفهوم به شمار می‌رفت اما هاپت به بهبود طراحی و کاهش اندازه آن پرداخت تا این که توانست تلفن را در یک قاب جای دهد.

هاپت گفت: اگر بخواهم با همسرم تماس بگیرم، می‌توانم این کار را تنها با فشردن یک دکمه انجام دهم. من می‌توان با کمک این تلفن همراه، بسیار سریع‌تر با مردم تماس بگیرم.

 

منبع: ایسنا

 

دیگر اخبار مرتبط با نوآوری:

دانشمندان سنگاپوری موفق به ابداع یک ژل مغناطیسی شده‌اند که با تحریک سلول‌های پوست، سرعت بهبود زخم افراد مبتلا به دیابت را سه برابر می‌کند. زخم‌های مزمن پوستی که افراد دیابتی اغلب روی پاهای خود می‌بینند، بسیار طول می‌کشد تا بهبود یابند، گاهی اوقات تا حدی که به طور جدی عفونی می‌شوند و موجب قطع پا می‌شوند. اکنون یک ژل مغناطیسی جدید می‌تواند به جلوگیری از این اتفاق کمک کند، زیرا طبق گزارش‌ها سرعت بهبودی چنین زخم‌هایی را سه برابر
  محققان مشعول توسعه ایمپلنتی حاوی سلول های مهندسی شده هستند که ساعت بیولوژیک بدن را تنظیم و به سربازان و نیروهای اورژانس کمک می کند پس از اختلال در خواب، سریع توازنشان را به دست بیاورند. محققان دانشگاه نورث وسترن با بودجه دریافت شده از سازمان DARPA، مشغول توسعه دستگاهی هستند که ساعت بیولوژیک بدن انسان را کنترل می‌کند. این ایمپلنت شامل سلول‌های مهندسی شده‌ای است که به اندازه بدن انسان، پپتیدهای مورد نیاز برای تنظیم ساعت بیولوژیک تولید
  یک خودروی برقی به نام "غول کوچک" با استفاده از دو موتور الکتریکی "تسلا" که به شدت تغییر یافته است، رکورد سرعت وسایل نقلیه برقی در زمین را با سرعت ۳۵۳ مایل در ساعت(۵۶۸ کیلومتر در ساعت) شکست. یک گروه از افراد جسور که دو روز پیش رکورد سرعت خودروهای الکتریکی را در ایالت یوتا آمریکا شکسته بودند، روز گذشته دوباره به رکورد خود حمله کرده و آن را بهبود بخشیدند. "اریک ریتر" راننده این گروه، اولین بار با
  یک شرکت تجاری ساعت مچی جدیدی تولید کرده که زیرو نام دارد و به جای عقربه‌های عادی در آن از مهره مغناطیسی برای نشان دادن زمان استفاده شده است. ساعت ژوپیتر توسط شرکت زیرو تولید شده و مهره مغناطیسی آن به جای ساعت شمار و دقیقه شمار وقت را به افراد نشان می‌دهند. صفحه‌ای که این مهره‌ها بر روی آنها حرکت می‌کنند یک صفحه سخت و مستحکم از جنس استیل است و ۴۱ میلیمتر ضخامت دارد. شرکت زیرو که
  محققان "دانشگاه فرایبورگ" آلمان در مطالعه اخیرشان موفق به توسعه تراشه‌ای شده‌اند که می‌تواند سطح آنتی بیوتیک‌ها در تنفس را اندازه‌گیری کند. توسعه این تراشه کاربردی راه را برای آزمایش تشخیصی آنتی بیوتیک بر بالین بیمار هموار می‌سازد. آزمایش تشخیصی بر بالین بیمار یا آزمایش در نقطه مراقبت(POCT یا Point-of-care testing) آزمایش تشخیص پزشکی است که در بالین بیمار قابل انجام است. این تراشه امکان آزمایش سریع و غیرتهاجمی آنتی بیوتیک را فراهم می‌کند و به طور بالقوه امکان
  مرکز خدمات اورژانس انگلیس در حال آزمایش یک جلیقه پروازی مجهز به موتور جت است که یک امدادگر می‌تواند با استفاده از آن خود را به سرعت به محل حادثه و بالای سر مصدوم برساند. جلیقه مجهز به موتور جت که اولین بار در سال ۲۰۱۷ آن را دیدیم، شاید کمتر از آنچه فکر می‌کردیم دیوانه‌وار باشد. "ریچارد براونینگ" مخترع این جلیقه پروازی و شرکتش موسوم به "گرویتی اینداستریز"(Gravity Industries) نشان داده‌اند که این لباس برای رساندن کمک سریع
  بیمارستانی در نیویورک با نصب دوربین های نظارتی گوگل در اتاق بیماران کووید۱۹، از قرار گرفتن کادر درمان در برابر ویروس جلوگیری و همزمان علائم حیاتی بیماران را رصد می کند (رصد کرونا توسط دوربین گوگل). ماونت سینایی یکی از بیمارستان های نیویورک است که انبوهی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در آن بستری هستند. این بیمارستان اکنون با استفاده از دوربین های نظارتی «نست» بیماران را رصد می کند (رصد کرونا توسط دوربین گوگل) تا میزان قرار
  لنوو از عینک واقعیت افزوده جدیدی رونمایی کرده که مناسب کارمندان دورکار است و ۵ دسکتاپ مجازی را برای کاربر نشان می دهد. امشب نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۱(CES) آغاز می‌شود. در همین راستا لنوو از یک عینک واقعیت افزوده جدید رونمایی کرده که برای دورکاری مناسب است. این تنظیمات چند مانیتوری بسیار جالب است. در عصری که بسیاری از کارمندان به دنبال ایجاد فضای کاری مناسب در خانه هستند، چنین عینک هوشمندی کارآمد به نظر می‌رسد. گجت مذکور
  یک هواپیمای عمود پرواز برقی و خودران در چین با قابلیت حمل ۴ سرنشین نخستین پرواز آزمایشی خود را انجام داد. این وسیله نقلیه می تواند با سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت پرواز کند. شرکت نوپای «اتوفلایت» اعلام کرد به طور موفقیت آمیز نخستین پرواز هواپیمای V۱۵۰۰M با ظرفیت ۴ سرنشین را تکمیل کرده است. این هواپیمای عمود پرواز برقی (eVTOL) مجهز به فناوری خودران است و هم اکنون می‌تواند با یک بار شارژ ۲۵۰ کیلومتر طی کند. V۱۵۰۰M در
  مشاهده نابودی تومورهای سرطانی محققان اخیرا موفق به توسعه اسکنی شده‌اند که توسط آن می‌توانند به صورت زنده ویدیوی تورموهای سرطانی را هنگامی که در حال نابودی هستند، مشاهده کنند. "پرتودرمانی" یا "رادیوتراپی" یکی از مهم‌ترین شاخه‌های فیزیک پزشکی است. پرتودرمانی به درمان بیماری با استفاده از پرتوهای نافذ مانند پرتوهای ایکس و آلفا و بتا و گاما که یا از دستگاه تابیده می‌شوند یا از داروهای حاوی مواد نشاندار شده ساطع می‌شوند گویند. پرتو درمانی استفاده از پرتوهای
  اشتراک گذاری حالات روحی دوچرخه سواران یک شرکت خودروسازی از بادگیری مخصوص دوچرخه سواران رونمایی کرده که فرد می تواند حالات روحی خود را به صورت ایموجی روی یک پنل ال ای دی پشت آن به نمایش درآورد. شرکت فورد نمونه اولیه از یک بادگیر مخصوص دوچرخه سواران تولید کرده که ایموجی و علائم مختلفی پشت آن ظاهر می شود و به فرد اجازه اشتراک گذاری حالات روحی دوچرخه سواران با رانندگان را می دهد . این بادگیر با
  شرکت "اپل" از طرح ابتدایی ابزار جدیدی رونمایی کرده که امکان کنترل اشیا را در فضای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی فراهم می‌کند و شاید یک ابزار جدید در ابعاد ناخن که با چند حسگر بارگیری شده، بتواند امکان اتصال به ابزار دیگر را برای کاربران خود فراهم کند. شرکت "اپل"(Apple)، از طرح ابتدایی اختراعی رونمایی کرده که ابزارهای کوچکی به اندازه انگشت را به نمایش می‌گذارد که این ابزارها با چندین حسگر بارگیری می‌شوند که می‌توانند امکان تعامل با